Har jag blivit galen?

Det är inte jag som utför några handlingar - jag står bredvid och kollar på utan kontroll.
Ser på en kropp, som ser ut som jag - men kroppen bär inte på mina tankar. 
Det var inte jag som låg över en skoltoalett tidigare idag och spydde upp näringsdrycken - det var min kropp, som någon annan har tagit över och styr. 
Kan ni se det, eller är det bara jag som är galen?
 
Dagens kaloriintag:
3 näringsdrycker (spydde upp dem.)
1 sallad från salladsbaren
3 koppar kaffe. 
1,5 msk kanel. 
1/2 dl frysta bär
1 dl lättglass. (fyfyfyfan.) 
5 glas iskallt vatten med citron. 
= 900 kalorier på näringsdryckerna, men räknas dem då jag spytt upp dem? Annars är det 350 kalorier idag.
 
Jag är välmedveten hur jag svikit alla som trodde på att jag skulle kunna dricka mina näringsdrycker och behålla dem. Men det är så, någonstans på vägen är alla dem skuldkänslorna inte på riktigt. Jag kan inte se det som ett fel. Även om folk säger att dem är besvikna. Och även om det skär i mitt undermedvetna att se besvikelsen i deras ögon, så är det inget som riktigt gnager. Jag är tjock och ska bli smal. Det är en bra ursäkt. 
 
Har gjort 200 upphopp, 300 armhävningar, 250 situps, hopprep i 10 minuter, plankan i 5 minuter. 
Får räcka för idag, då jag även sprungit runt som en vilsen virrig höna på stan. Behövde ett par nya svarta jeans. 
Antingen satt dem för pösigt, var för långa, var för tighta men tillslut köpte jag ett par dr denim. Storlek XXS.
I can't believe it really. Dem sitter perfekt. För ett halv år sedan fick jag inte ens dem över knäna. 
Jävla lyckorus jag fick. Sedan kom tjockis-känslorna och Ana ikapp och skrek. 
 
Har ni några frågor? Vill ni att jag ska blogga om något speciellt? Det gör jag gärna, säg bara vad!
 
Estella. 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» M

Jag önskar att jag kunde ha xxs! Jag skulle vilja veta mer om dig! Vad gör du? Pluggar du? Hur gammal är du? Lite allt möjligt! :)

Svar: Det kommer du ha, så mycket som du tränar är det inte omöjligt. Ett sådant inlägg ska jag fixa, där jag berättar lite om mig. Tack för tipset! <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-22 // 23:01:44

1: Blogga om vad du gillar för musik, och ge gärna lite tips, alltid kul att läsa om!
2: Ge mycket tips på bra Workouts, Kalorisnål Mat osvosv! Det kommer alla att älska att läsa om!:)
3: Om det händer något speciellt kul/ eller bara berätta lite anmält vad du har gjort på dagen!
4: blogga om Sådant du tycker är Kul! Har du något speciellt intresses, så blogga om det! Det är ju kul att lära känna personen genom bloggen också eller vad man nu ska säga!

Hoppas att du fick lite idéer iallafall, puss och kram älskar dig'!

Svar: Tack för tipsen sötnöt!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-22 // 23:33:55
» Tixy

Sv: Åh, tack så mycket! Du med! Du kämpar ju på riktigt bra dessutom! :) Stay strong!

Svar: Åh, tack! :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-22 // 23:45:47
» Sara

Förlåt för sent svar, har inte hunnit/orkat :/
Men jag köpte te-lådan i min mosters butik men leta upp där dom säljer Bruka Design, brukar finnas en i varje stad men "pryl-butiker" :) Eller googla!

2012-10-23 // 00:27:41

Hej! Jag vet inte ifall du fortfarande bloggar... Men har en fråga ang. din fråga om man räknar med kalorierna, fastän man spytt upp dem... Har du kommit/ fått svar på det? Är mega nyfiken :) Kramisar!

Svar: Beror på tiden. Alla kalorier går inte att spy upp men mycket av de inom en halvtimme efter att du ätit.
glitterhjerta.blogg.se

2013-04-11 // 21:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback