Hmmmm

Vågen visar 29,7 kg. Kan detta verkligen stämma? Tror att det är något fel på vågen.
Men hur det än är ska jag vägas på dagvården imorgon.

Godnatt fina.


Kommentarer från er söta läsare.

Hej fina! Undrar över en ska, hur lång är du? Kram

Svar: 155 cm kort :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-30 // 21:41:56
» CSD

åh fina du.. .. du ÄR ju tunn som luft <3 blandade känslor i mig :/

Svar: Absolut inte. Det är det sista jag är. Blandade känslor? Varför det vännen? <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-01 // 22:42:00
» CSD

Jag blir såklart lite avundsjuk, tycker det låter så himla magiskt med sådana siffror på vågen.. samtidigt anar jag att det inte är så hälsosamt, och eftersom jag redan gillar dig så mkt blir jag orolig <3 och såklart avundsjuk, känner mig lite extra tjock, och så blir jag peppad =P Heh, ja lite av alla känslor typ =) ska kika in hos dig och uppdatera mig snart, har haft såå dåligt med tid för datorn =( kram!

Svar: En hel bunt med känslor. Men tro mig, jag är kort, du är längre. Jag är medveten om att det inte är hälsosamt och jag önskar ingen dessa siffror på vågen. Hur låga dem än blir känner man sig alltid lika tjock, och det är oberäkneliga sjukhusresor som görs till akuten.
Jag hoppas att du hittar en balans. Fina du, jag är glad till att jag kan peppa lite i alla fall, någon nytta är bättre än ingen nytta.

Kram på dig, jag gillar dig massor och tycker att du är grym!
glitterhjerta.blogg.se

2012-11-04 // 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback