I've Lost My Mind

Vad var det jag sa igår? Kontroll. 
Jag är fortfarande väldigt bevakad och kontrollerad av andra. 
Även om jag nu är utskriven och har börjat dagvården istället. 
 
Får man bryta ihop totalt? 
Får man fly från det jobbiga? 
Rymma? 
 
Tankarna är överväldiga och jobbigt. För varje andetag behövs en stor ansträgning. 
Att leva med att man äter 2000 + kalorier varje dag är inte lätt. 
Jag har skadat mig igen, bränt och skurit mig. 
Min värld faller ihop. Mitt liv är inget liv att leva. 
 
Hur kunde jag vara så optismistisk igår? Hur kunde jag tro att jag skulle klara att komma undan?
Jag ljuger människor jag älskar rakt upp i ansiktet. 
 
Det är tungt nu. Imorgon är en ny dag. 
Jag orkar inte förvänta mig något annat än att det kommer gå skit. 
Jag orkar inte bli besviken nå mer. 
 
Åt som en ko på dagvården. Mackor, kött, ris, mjölk, OST. 
Misslyckad liten fjant. Jag vill inte bli frisk, vill inte bli tjockare, vill ha kontroll. 
 
32,5 kilo visar vågen. 
4 kilo kvar tills jag når mitt mål. Inte mitt slutgiltiga mål, ett delmål. 
Jag ska nå varje ben, jag ska kunna räkna revbenen utan att tveka. 
Se mina bens ben, nyckelben, ryggkotor fullt ut. 
 
Man får fråga mig frågor. 
Kram Estella.

Kommentarer från er söta läsare.
» h.

tack. 28 kilo låter så himla lite ): ta hand om dig rara du.

Svar: är man kort så är man. vissa är inte värda att tas hand om. ;)
Kram på dig fina. Du är verkligen så fin. Jag är avis.
Estella.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-18 // 22:23:06

Sv: Oh, jag vet inte. Det är kanske dumt att lova något så stort. Men det är typ en väldigt stark magkänsla jag har. Jag måste tro på det bara. <3

Svar: Jag tror jag förstår dig lite halvt. Det är fint att leva i hoppet om att det blir bra.
Men det är så jobbigt när det inte blir som man hoppades.
Hur tar man något sådant? <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-18 // 22:31:40

Sv: Tack, men nej! Det är jag verkligen inte!:( Men jag ska bli!
Ja, men får göra det bästa av det. Men man blir trött av det.
Tack detsamma till dig!:)

2012-10-18 // 23:20:32
» J.

Hoppas det blir bättre. Sköt om dig! <3

Svar: Det hoppas jag med.. Ta hand om dig!Kram!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-19 // 11:14:41

åh, kämpa på tjejen!! du klarar det, även om det kanske inte känns så just nu, så kommer det bli bättre snart ska du se.
Stora styrkekramar till dig<3

Svar: Vad glad jag blir. Tack fina du! Jag hoppas innerligt du har rätt. Massa stora bamsekramar till dig också. :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-19 // 16:35:00

Ska du väga så lite? Det låter farligt. Hur lång är du? Ta hand om dig fina tjejen.

Svar: Det är inte så farligt eftersom jag är väldigt kort, 155 cm. Ta hand om dig också fina du!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-20 // 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback