Trasig Och Ensam.

Min väg till 28 kilo. 
På något sätt ska jag försöka komma undan med detta, trots att jag är inlagd nu. 
Imorgon skrivs jag ut och börjar på dagvården istället. Då kan jag bli smal. Förbränna alla kalorier. Ha kontroll. 
Jag ska bli smal, smal på riktigt.
 
Dem har veckorna som jag har varit inlagd, har varit ett perfekt tillfälle för att planera framtiden i minsta lilla detalj. 
Det finns inga plats för misstag, finns ingen plats för annat än perfektion. Jag kan inte misslyckas nu. 
Inte igen. Vattentät plan. 
 
Jag orkar inte försöka bli frisk från anorexin längre. 
Jag får bra vård men man måste verkligen vara med på tåget för att det ska fungera. 
Jag har försökt, men jag vill inte bli tjockare. Jag vill bli smal. 
Annars vill jag inte leva liksom, jag finner inte livet värt isåfall. 
 
Jag har flera vänner men känner mig så ensam. 
Världen är en mörk plats och det finns ingen tillit. 
Inga snälla leenden som är ärliga, inga snälla ord. 
 
Ingen snäll ärlighet. 
Vad är det här för jävla värld? 
 
Men det kan vara jag som är trasig. 
Som då. Som alltid. 
Det kan ju vara så. 
 
Estella. ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Känner dig inte men kämpa på!

Svar: Tack, du också Annika. :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-18 // 01:01:59

Sv: Jag vet faktiskt inte riktigt, jag är en person som antingen ser allt ljust och positivt, eller så ser jag det bara mörkt och negativt. Så det är svart eller vit för mig.
Och så har jag lättare att se positivt åt andra än åt mig själv typ.

Vill bara säga, att även om vi inte kämpar för samma sak, så önskar jag dig all lycka. Men glöm inte bort att ta hand om dig själv också!
Kramar!

Svar: Det brukar vara så, att man ser mer positivt åt andra. Lätt hänt faktiskt.
Hur är det just nu? Mer svart eller mest vitt?
Du kan alltid skriva till mig ifall du behöver någon som lyssnar.

Tack, vad snäll du är.
Kämpa du också, jag vet att du kan lyckas bli frisk och fri.
Du har det i dig, du verkar vara riktigt stark.
Du har mitt stöd.

Kram Estella.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-18 // 07:35:07

Min bloggadress blev fel där första gången. Hoppas du fortsätter läsa den också btw :)

Svar: Tro mig, det ska jag! :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-18 // 07:36:43
» E

Får man fråga dig om din längd?

Svar: 155 cm kort.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-20 // 23:06:26
» Sara

Att ge in för anorexin är att ge upp kontrollen. Tro mig. I slutändan kan man inte vinna om man inte bryter sig loss. Försök att inte slösa mer tid kära vän! <3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-25 // 14:40:26
» Sara

Jag menar absolut inget illa, det enda är att jag känner igen mig i dig. Jag höll på och försökte hålla mig kvar och fuska hur länge som helst och det är typ det värsta jag gjort. Har i stort sett förlorat allt. Det gör så ont i mig att se när folk går i samma riktning..
Igen ber om ursäkt om du tar illa upp, men jag tänker bara på dig! Kram

Svar: Du verkar vara en godhjärtad tjej. Och även om något i mig vill ta till det du säger, så går det inte just nu. Men jag litar på dig och i framtiden hoppas jag att jag kan släppa det här livet. Hur går det för dig nu? Hur mår du?Kram fina du.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-25 // 14:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback