Lövfyllda Gator, Långa Nätter.

Ännu en natt då jag somnar in efter alldeles för många rosa runda piller. 
Jag koncentererar mig på att försöka andas då panikångesten tagit över mig denna kalla höstkväll. 
Förr älskade jag den kyliga knapriga höstluften i mina lungor men nu är den min svaghet. För även om gatorna är pryda med färgglada höstlövsfärger så är allt så grått och mörkt. En enorm tyngd och sorg ligger över gatorna. 
Eller kanske är det jag som bär på dem? 
 
Några skärsår adderat med flertal rosa piller senare är det en inre kamp att hålla sig vaken. 
Godnatt världen, imorgon kommer bli en äckligt hemskt dag. 
Wish me luck. 
 
Estella.

Kommentarer från er söta läsare.

VAd är det som har hänt med dig?? Varför mår inte du bra vännen?

Men mig är det så där. Läser du bloggen så förstår du.

Har fortfarende ont tyvärr.

Kram på dig

Svar: Har blivit tvungen att äta en jävla massa skit idag och det vart skitjobbigt igår. Får panikångest när det gäller mat. usch.

Läst! Åh, du får vila till dig och krya!

Kram!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-24 // 16:15:51

Tycker du inte om att äta mat? Usch då detta låter inte bra.

Hur är det annars då? Vad gör du för kul??

Ja jag vilar och tar det lungt. Men lite tråkigt ibland!

2012-10-24 // 19:29:00

JA ajg ska verkligen vila. Men det är så tråkigt ibland.

När man inte vet vad man ska göra. Får ju inte göra så himla mycket!

2012-10-24 // 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback