Vägen Till Lycka.

Pustar ut. 
Några rosa runda tabletter senare kan jag konstantera att dagen inte varit allt för hemsk. 
Matlistan jag gjorde upp har jag fullgjort och jag känner mig nöjd. 
 
1 mandarin. 
2 dl yoghurt med smak av kanel och äpple.
1 matsked kanel (ökar förbränningen)
2 koppar svart kaffe
1 äpple
1/2 granatäpple. 
= 340 kalorier ungefär.
 

Länge sedan jag var såhär lyckad. Finns ingen bättre känsla än att vara back on track. 
Kontroll och perfektion. Detta är det jag är bra på. Jag kan min grej. Äta så lite som möjligt, men förbränna så mycket som möjligt. Finna min balans till viktnedgång. 
 
Detta är som en tyngd lättad från mina axlar. 
Men jag är inte nöjd. Frågan är, kommer jag någonsin bli nöjd ens? 
 
What ever. Nu ska jag gråta lite för att jag är så ful. 
Estella. 

Kommentarer från er söta läsare.
» D

sv: Jag är 167cm och väger *host* 58 *host* kilo. Gudars så man kan skämmas! Du verkar ju vara typ duktigast i världen *avis* riktigt bra jobbat idag!

Svar: Vännen, du är normalviktig. Så som man ska väga. Det är väl inget att skämmas för. Även om man kan väga mindre och du är ju påväg ner!
Ditt sötsug kan du få bort om du äter något litet regelbundet. :)

Tack. Synd bara att jag inte har detta tilfälle till att lyckas.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-20 // 21:30:26
» M

Är det sant med kanelen?

Svar: Ja, lärde mig det när jag låg inlagd. Fick ha kanel en dag, sedan dagen efter kom överläkaren och sa åt min behandlare att jag inte får äta det eftersom det ökar förbränningen.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-21 // 00:16:08
» Emma

Vad duktig du är! Och det är verkligen sjukt skönt att veta att man är på rätt spår.

SV: Tack så hemskt mycket!

Svar: Ja, helt klart! Kämpa på fina du!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-21 // 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback