Mina tips!

Kaffe och grönt te. - ökar förbränningen.
Kanel. - ökar förbränningen.
Stark mat/ starka kryddor. - ökar förbränningen.
Frysta bär. - innehåller väldigt lite kalorier och kan vara bra ifall man är sugen på något och det är mättande.
Iskallt vatten med citron. - ökar förbränningen.
Ät något litet var tredje timme. - ökar förbränningen.
Vara ute när det är kallt, alltså när man fryser. - ökar förbränningen.
Promenad innan frukost. - skitbra för förbränningen.

Kalorisnåla livsmedel
Yoggis miniyoghurt, 35 kcal/dl. 
Knäckebröd, ca 35 - 40 kcal/st. 
Olika soppor.
Arlas lättfil, ca 30 kcal/dl.
Äggvita, ca 15 kcal/st.
Havregrynsgröt, 68 kcal/100 gram.
Minikeso, vet ej hur mkt kcal. 
Rökt skinka, ca 7 kcal/skiva. 
Grönsaker och frukt. 

 Har du något tips?

Kommentarer från er söta läsare.

Jag fattar inte att det tog så lång tid innan jag fattade vad lite en äggvita innehåller =) Jag älskar ägg men har bara kollat på hela ägg tills för bara nån månad sen xP jag har fefferoni på burk hemma, äter då och då och gärna före måltider.. typ peppar = höjer förbränningen =)

Svar: Har du helt rätt i! =)Ja precis, och det är helt sjukt! Äggvita for the win!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-23 // 22:15:09

Jag har tyvärr inget tips men dina tips vad jättebra!<3

Svar: Härligt att höra! =)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-23 // 22:29:04
» D

Äppelcidervinäger = ökar förbränningen, ger antioxidanter och gör att den mat man äter stannar längre i magen och man alltså känner sig mätt längre på mindre mat. Psylliumfrön = går rakt igenom kroppen, alltså noll kalorier och det sätter igång magen. Magen har något att arbeta med. Man lurar kroppen och hjärnan att tro att man har ätit något ^^

Svar: Åh, vilka otroligt bra tips, tack! dem ska jag lägga in i minnet! =)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-24 // 21:00:36
» M

Sjukt bra tips!

Svar: :D
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-25 // 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback