Not Thin Enough

En hektiskt söndag.
I pizzaslice senare. Kände för varje tugga hur fettet satte sig på mina lår. Hur hela jag växte till en stor rund bulle. 
Ångesten slet sig på, fick mig att bli någon jag inte är. Hur saker och ting kunde bli såhär fel förstår jag inte riktigt. 
Någonstans påvägen så förlora jag mig själv och slog mamma och skrek hur jävla dum hon var. 
 
Mamma som bara vill mig väl, mamma som inte vill se sin dotter dö. 
Inatt har jag ännu inte tagit några rosa runda piller, så allt har kommit ikapp. 
Men jag har hunnit baka chokladcupcakes till mamma som ett fint förlåt. Även om mitt beteende emot henne och mot omvärlden är oförlåtligt så är det deras fel. 
Man ska inte lägga sig i. Dem vet inte hur det är. 
 
Att ständigt se sig i spegeln och se alla brister och fel. Börja gråta för att felen aldrig ta slut. 
Se hur fettet dallrar, hur man blir fetare för varje dag som går. Jag är äcklig. 
Misstag ska rättas till. Jag ska bli smal. 
 
Dagens kaloriintag: 
1 pizzaslice
2 mandariner
3 koppar kaffe. (bra för förbränning)
1 matsked kanel.(bra för förbränning)
6 glas iskallt vatten med citron.(bra för förbränning)
= Ungefär 450 kalorier 
 

Har hoppat hopprep i 20 minuter, gjort 500 situps, 250 armhävningar och gjort plankan i 15 minuter. (Med pauser). Tack för alla fina tips jag fick igår, kunde sova med ett någorlunda gott samvete.
 
Vågen visar 32,1. Det går framåt. 
Och ännu längre fram ska jag. 
Har fått tillåtelse att ta ledigt från dagvården i två dagar, dessa två dagar ska jag vara i skolan. 
Alltså, maten är helt mitt eget ansvar och jag har massa tid att träna på. 
Bara jag inte tappar kontrollen. För det vore synd, nu när det går någorlunda bra. 
Dock inte bra nog men ah. Ni fattar. Det går framåt. 
 
Godnatt fina människor. 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

åh lilla vännen, du kommer inte klara dig länge på så få kalorier (+ träning) :( hoppas du lyckas ta dig ur allt elände tillslut! jag vet hur det är ... varenda dag är pissjobbig. och jag kan reagera PRECIS så där när jag "förlorar kontrollen", skönt o veta att jag inte är ensam... jag känner mig verkligen helt knäpp efteråt... typ; vad fan gjorde jag nyss?! o samtidigt, som du skrev; de vet inte hur det är.

tja.. jag ser inte att jag gått ned i vikt. usch, känner mig tjockare för varje kilo jag tappar... du däremot måste ju vara riktigt riktigt tunn =/ kram!

Svar: Jag har under sommaren som varit klarat mig på så många kalorier så det ska nog fungera. Fina du. SKönt att det verkar som du förstår. Även om det är tragiskt VARFÖR du förstår. I samma sits är inte kul.
Men du kämpar på bra. Slå äs på käften, Är man stark nog för det, så är det värt det.
Jag hejar på dig!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-22 // 10:14:44

Låter jobbigt men jag förstår din ilska. Kram!<3

Svar: SKönt att du förstår i alla fall!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-22 // 12:38:44
» Ahava

Du måste vara riktigt smal om du väger 32 kg! <3 avis på dig.

Svar: Jag är inte smal, inte än. Jag är bara kort, 155 cm. <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-22 // 18:53:27

Sv: Åh, jag önskar också att jag hade kunnat vara med dig!<3

Svar: <3
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-22 // 20:57:26
» M

Jag tycker att du har varit väldigt stark med all mat. Jag äter alltid lite för mycket vilket gör att jag måste träna som ett as! Du är en inspiration för mig. ;)

Svar: Vad glad jag blir! Åh, sådant här får mig att bli helt varm inombords.
Synd bara att jag kommer faila resten av veckan. Men allt blev lite ljusare nu.
TUSEN TACK! <3 Du får gärna ge tips på vad jag kan blogga om!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-22 // 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback