Strävan efter perfektion.

Har hittills druckit 5 koppar kaffe och ett äpple med typ 4 matskedar kanel. Det brände i halsen. Sedan en matsked äpplevinäger.

Hoppas det är värt smärtan som befinner sig i min hals.

Mamma tror att jag ätit Kina mat. Den ligger tyvärr i en påse på mitt rum. Ska kasta den när jag får tillfälle.

Förövrigt har jag shoppat underkläder och insett att mina bröst krympt. Var ledsen ett tag men sen när jag prövade en klänning passade XXS. Prövade 3 lika med den storleken för att vara säker på att den inte var felmärkt.

Nu ska jag äta en mandarin, några droppar theralen och förhoppningsvis somna in en fantastisk sömn.

Ha det fint.


Kommentarer från er söta läsare.

Är det du på bilden?

Svar: Japp, vadådå?
kram.
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-30 // 11:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback