Tips på träning?

Hej ni vackra.
Har ni något tips på någon sorts träning man kan utföra lite diskret? Jag har träningsförbud men är väldigt träningssugen. Vore jättesnällt med tips.

Skriv gärna hur mycket man bränner eller varför det är bra! :)


Kommentarer från er söta läsare.

Hopprep är min favvis, 8 kcal per minut ungefär. Fast det kanske inte är det mest diskreta man kan göra...
Plankan kanske, eller att hålla i typ colaflaskor fyllda med vatten samtidigt som man gör tex utfall.

Svar: Åh, så jävla smart med hopprep! Tusen tack, det ska jag absolut köra! Bäst fan.

Kram på dig!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-20 // 23:19:58

Styrkeövningar på rummet. Typ plankan, armhävningar, situps osv. typ yoga på rummet. Det kanske man inte förbränner så mycket på om man inte gör det ofta och mycket.

Svar: Smart. Tack så mycket för tipset. Jag gör redan styrkeövningar. Men yoga har jag inte kört.
Vad är det bra för? :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-21 // 11:39:18
» Agnes

Gå/ springa på stället. Om man lägger en kudde/ handdukar på golvet så låter det inte.

Svar: Tack, tusen tack! Det ska jag göra!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-21 // 12:37:24
» Nomyy

http://www.youtube.com/watch?v=4uQtPyWkXcc

Hans videor är aaasjobbiga, om du orkar. Annars kan man göra bara delar av dom :)

Svar: Hahah, ska kolla! Tack så mycket! :)
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-21 // 13:49:38

Du förbränner lite kalorier på det men det är en bra avslappning övning också!:) Och det kan man göra hemma och det låter inget, det var lite därför jag gav det som ett förslag!:)

Svar: Okej, tack så mycket! :) såååå tacksam!
glitterhjerta.blogg.se

2012-10-21 // 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback