Faller

"Du tror du är så fin"
Orden ekar. Tårar rinner.
Jag är så nära nu. Så nära att ge upp.
Hur kan allt vända på någon dag?
Jag kände mig hur lycklig som helst.
Nu kommer allt på en gång.
Ensamheten, hatet, orden.

Uppmaningarna om att ges bort.
När ingen annan vill ha en, varför ska man finnas kvar?


Kommentarer från er söta läsare.
» Inga

Älskling, det finns så många som älskar dig, och en av dem är jag. Kämpa på, jag tror på dig. Vet att du kommer klara dethär. Kika när som helst, finns alltid. Puss

2013-03-07 // 14:02:13

<3 du är för fin för att inte vara älskad! Puss på dig!

Svar: Puss puss!
glitterhjerta.blogg.se

2013-03-07 // 21:01:11

du är en så jävla fin människa. både på insidan och utsidan, låt ingen ta det ifrån dig! det är dalar och toppar, det vänder igen! håll fast vid en sådan tro! <3

Svar: Du är bra du!
glitterhjerta.blogg.se

2013-03-09 // 21:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (pu

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback